نوک خاکستری

اجتماعی فرهنگی هنری

نوک خاکستری

اجتماعی فرهنگی هنری

هیچ کس با تو نیست

برای خیلی از چیزها نباید نوشت . نباید خواند ، دید ، فهمید و یا هر چیزی که حقیقت را رو می کند. حالا منم مجبورم در این راه کور باشم ، کر و لال باشم ، اصلا خودمو به همه راهی بزنم تا اونا رو نبینم . امروز تو تاکسی که داشتم می اومدم دیدم راننده تاکسی چقدر بد رفتار کرد چقدر بد حرف زد ، با اون زن تنها و بیسواد که نمی تونست حرف بزنه . تا گفت: آقا اینجا نگه دار راننده کلی سرو صدا کرد که ای بابا تو گفتی فلان جا پیاده میشی و هزار جور حرف دیگه . من بودم کسان دیگر هم بودند اما همه در فکری دیگر بودند چون هیچ کس زن بی پناه را ندید و فقط بی تفاوت نگاه کردند. یاد اون شعر افتادم که میگه: نیا باران زمین جای قشنگی نیست، نیا باران پشیمان می شوی از آمدن، زمین جای قشنگی نیست. در ناودانها گیر خواهی کرد، من از جنس زمینم خوب می دانم که اینجا جمعه بازار است . و دیدم عشق را در بسته های کوچک زرد نسیه می دادند ، در اینجا قدر مردم را به جو اندازه می گیرند . نیا باران زمین جای قشنگی نیست...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرداد دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام..
هر روزما پر شده از این ماجراها...گاهی وقتا به این فکر میکنم که شاید امثال اون راننده تاکسی هم فکر میکنه که:بقیه چقدر بد رفتارن....و من می ترسم.البته منظورم از من شما نیستی منظورم منم....
....بیا دعا کنیم بارون شعری که شما نوشتین رو نخونه و بیاد...خیلی لازمش داریم...نه؟
ایام به کامتون.

سلام تشکر از اینکه مرا یاری کردی . من رو به دوستای دیگه هم معرفی کن. ممنون.

گیلاس شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.kopolgilas.blogsky.com

سلاممممممممممم
این رسم زندگیه ولی شما میتونین اینجوری زندگی نکنین...میتونین جور دیگه ببینین...میتونین مهلبون باشینو در حد توانتون کمک کنید...همه چی دست خود ادم...ما میتونیم هر چیو که بخایم تغییر بدیموبتون جالب..منم وبمو تازه ساختم خوشحال میشم بهم سر بزنینو نظلتونو بگین که انگیزه بگیلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد