نوک خاکستری

اجتماعی فرهنگی هنری

نوک خاکستری

اجتماعی فرهنگی هنری

طلاق نگیرید

اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه(س) روز ازدواج نامگذاری شده بود . دیگر طلاق نگیرید و منتظر وعده ها یا بسته های فرهنگی برای ازدواج باشید اما امسال این روز علاوه بر روز ازدواج به روز بدون طلاق هم نسبت داده شده است . زن و شوهر هایی که در طول زندگی کوتاه یا بلند مدت خود با هم به تفاهم نرسیده اند کمی متفکرانه به کلمه طلاق فکر کنند شاید از آن پشیمان شدند و تصمیم گرفتند باز هم با هم زندگی کنند به خاطر این امتیازات.

آخر قرار است امتیازات ویژه ای به زوج های جوان بدهند خصوصا آنهایی که در هفته ازدواج با هم عقد نمایند. روز بدون طلاق مطمئنا روزی است که هیچ دفتر ازدواج و طلاقی ، طلاقی را نمی تواند ثبت نماید چون اگر این کار را انجام دهد مطمئنا مجازاتی برایش در نظر گرفته می شود بهتر است کسانی که می خواهند به هر دلیلی از هم جدا شوند از همین حالا به فکر باشند تا کارشان در آن روز گره نخورد.

این هم قابل توجه کسانی که می گویند دغدغه طلاق هنوز دغدغه مسوولان نیست . دیدید که چه زود جواب تان را دادند و برایش فکری کردند . روز بدون طلاق یعنی ما به همه چیز می اندیشیم و به فکر زوج هایی که از هم جدا می شوند هستیم با این تصمیم شاید آماری که می گویند از هر پنج ازدواج  یکی به طلاق ختم می شود کم شود و چند وقت دیگر ما در خبرگزاری ها شاهد می شویم که ما اصلا آمار طلاق نداریم.