نوک خاکستری

اجتماعی فرهنگی هنری

نوک خاکستری

اجتماعی فرهنگی هنری

امروز روز من است

نمی دونم امروز باید خوشحال باشم یا غمگین اما هر چی که هست امروز مال من است. روز من ، روز تولد من....

یه روز بخصوصه واسه اکثر آدما اما برای من ، امروز شروعه یک شروع پر دردسر ، آغاز یک زندگی میان مردمی که نمی دانم از آنها چگونه یاد کنم. آدما خیلی پیچیده اند . انقدر که نمیشه در موردشون گپ زد.


خوب نمی خوام این روز  رو خراب کنم برا همین سکوت می کنم برای نوشتن تلخ نوشته هایم از زندگی ، مردم . 



تا فردا دوستان.

نظرات 1 + ارسال نظر
s پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

...عبور باید کرد صدای باد میایدعبور باید کرد و من مسافرم ای باد های همواره مرا به وسعت تشکیل برک ها ببرید مرا به کودکی شور آب ها برسانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد